Jak zareklamować mieszkanie na sprzedaż w Katowicach?

Gdy nasze mieszkanie jest już przeznaczone na sprzedaż i wprost oczekuje na swojego nabywcę, musimy o tym poinformować. Jak stworzyć takie ogłoszenie sprzedaży mieszkania w Katowicach, aby szybko znalazło ono osobę zdecydowaną na zakup?

Ładne mieszkanie w centrum Katowic

Tytuł oraz zdjęcia to najważniejsze elementy Twojego ogłoszenia. Zadbaj o to, aby tytuł przyciągnął najemcę, ale nie był zbyt enigmatyczny. Dobrze prezentują się tytuły: „Na sprzedaż 2-pokojowe mieszkanie w centrum Katowic”. Możemy dodatkowo zachęcić najemcę, jeśli dopiszemy jeszcze, że mieszkanie jest atrakcyjne, np. „Na sprzedaż piękne, 2-pokojowe mieszkanie w centrum Katowic”.

Zdjęcia do ogłoszenia wykonajmy w słoneczny dzień, gdy wnętrza prezentują się najkorzystniej. Dobrze jest użyć do tego profesjonalnego aparatu lub, jeszcze lepiej, zlecić wykonanie zdjęć specjaliście. Oferta z atrakcyjnymi zdjęciami z pewnością zachęci do obejrzenia mieszkania w rzeczywistości.

Uwzględnij wszelkie istotne parametry

Dobrze opisane ogłoszenie wyświetli się tym poszukującym, którzy są nim zainteresowani. Dlatego nie warto pomijać parametrów i wyszczególniać informacje takie, jak cena, metraż, poziom mieszkania, dostępność windy itd.

Nie ukrywaj opłat

Osoba poszukująca mieszkania na sprzedaż w Katowicach będzie zwracać uwagę przede wszystkim na te oferty, które zostały precyzyjnie wycenione. Dokładnie opisz cenę mieszkania, a także ewentualne dodatkowe koszty, które będzie musiał ponieść nabywca. Może dotyczyć to np. zakupu garażu lub komórki lokatorskiej, która nie jest w cenie mieszkania.

Wybierz atrakcyjny portal nieruchomości

Istotne jest to, gdzie zamieścisz swoje ogłoszenie sprzedaży mieszkania w Katowicach. Pamiętaj, że powinno ono dobrze się prezentować. Dlatego warto wybrać estetyczny serwis nieruchomości, który korzystnie przedstawi Twoje mieszkanie. Takie miejsce w Sieci to z pewnością portal nieruchomości otico.pl, w którym masz możliwość dodawania zdjęć 360 stopni, wirtualnych spacerów oraz filmów wideo prezentujących nieruchomość.